۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش خبر داد؛

مراجعه بیش از ۷۴ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت تالش

مراجعه بیش از ۷۴ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت تالش

تالش- مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: بیش از ۷۴ هزار نفر طی شش ماه نخست سال به مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهرستان تالش مراجعه کرده‌اند.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از اول فروردین ماه امسال تا ۳۱ شهریور بیش از ۷۴ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی لیسار و حویق زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان، مراجعه و از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

وی با تأکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت افزود: ۱۰۲ هزار خدمات در این دو مرکز خدمات جامع سلامت زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان به مراجعان، خدمات سلامت محور ارائه می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: مردم با مراجعه به این مراکز خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، مامایی، دهان و دندان، پرستاری، بهداشت محیط و حرفه‌ای، آموزش بهداشت، تغذیه، سلامت روان، آزمایشگاه و واکسیناسیون اطفال علاوه بر ساعات کاری روز، در کشیک عصر شب این مراکز خدمات دریافت می‌کنند.

رستمی تصریح کرد: ارائه خدمات شبانه روزی این مراکز موجب کاهش هزینه‌های مردم، سهولت دسترسی اهالی این مناطق دور از مرکز شهرستان که خدمات بهداشتی و درمانی و کاهش مراجعات پزشکی به اورژانس بیمارستان شهید نورانی تالش شده است.

کد خبر 6259009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha